19.1.2013

Maailmalle hop!

Kun löytää sopivan kolon lähteä, pitää mennä!
Kuukausi on liian pitkä aika odottaa liian innokkaasti, ainakin jos omistaa kahdeksan sormea ja kuusi varvasta! On tässä on kärvistelty! Maailmaikävissäni lähetin kirjeenä matkaseuralle tämmöisen lapukkeen, jonka kokosin vanhasta kalenterista! Näille Audrey-kalentereille, joita kolmena peräkkäisenä vuotena joululahjoiksi kulkeutui on ollut käyttöä moneksi. (Taittelin eräästä kuvasta itselleni rasian, jossa nukun toisinaan.)
Lipareen  toisella puolella oli aikataulu, miten valmistautua mihinkin päivään ennen matkaa. En oikein ymmärrä, kuinka on mahdollista että aika kuluu!!! (Ohjelmassa mm. sukkahousujen ostamista, matkalippujen tulostamista, rahanvaihtoa, kuohuviinin hankintaa (ekana iltana poreammeessa) sekä muita elintärkeitä asioita muistettavaksi.)

Tässä kuvassa minä haaveilen seikkailusta joka alkaa tavulla Bu. (Ja tässä kuvassa minulla on viisi sormea, kuten ihmisillä.) Saatan myös himoita vieressäolevaa nappia.

Sen verran voinen paljastaa, että olen hengaillut vaaleanpunaisen matkalaukun päällä jo kaksi viikkoa ihan vain siltä varalta, että minut unohdettaisiin matkasta pois, niin kuin kävi viime vuonna. Nyt minua ei yksinkertaisesti voida unohtaa tai läsnäoloani sivuuttaa!! Tästä tulee jännittävää!! Illalla olen jo poreammeessa tai sen reunalla aistimassa suuren maailman tunnelmaa jokaisella virkatulla sormellani!!!

Budapest, kuuletko kutsuni?? Hoi! Täällä Hosuli!! 

Teidän: Hosulinne, sittemmin Maailman Matkaajaksi Tituleerattu Pieneläin

1 kommentti:

Saat soperruksen!