3.2.2014

Inspiraatiohommia

Talvisin näillä leveysasteilla on aina pukeutumisdilemma. Inhoan toppahousuja ja käytän niitä vain äärimmäissä olosuhteissa. Mulla ei edes tällä hetkellä taida olla kunnollista toppatakkia, joten on ihan normaalia lähteä liikkeelle villakangastakin ja viiden muun rievun kanssa.

Veera linkkasi mulle pari päivää sitten suunnittelijasta, ja ilostuin että joku muukin kulkee vaatekerroksissa!! (Ja tekee sen tyylikkäästi.)  Selasin nettikauppaa ja innostuin varsinkin tästä talvimallistosta:





Noissakin kuvissa vilahtaneet pitkät säärystimet eli "lonkerot" on muuten hameväen ehdoton talvipelastus!! Omasta laatikosta löytyy neulotut suunnilleen 150cm pitkät kaverit. (Melkein mun mittaset.)

Ai niin! Ja tää ei ole maksettu mainos, halusin jakaa kuvat kun itse niistä kovasti innostuin!
Kuvat: http://www.ewaiwalla.se/start.html

-Ruut

4 kommenttia:

  1. Ihana toi eka takki! Kävin nettisivuilla ja melkoisen kalliita vaatteita ovat....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä kans katoin hintoja ja mietin että kallista on. Mutta suunnittelu maksaa, ja kuka nyt maksaa mistäkin. Tuntuisi jotenkin absurdilta ostaa kolmensadan takki, kun omat vaatteensa hankkii pääsääntöisesti käytettynä. :)

      Poista
  2. Mukavat maanläheiset sävyt. Tykkään alimmaisesta mekosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Mä kans! Tuo vyö on superhieno!

      Poista

Saat soperruksen!