11.2.2014

Minut on löydetty

Haluan ilmoittaa, että minä olen löytynyt.

Myönnettäköön, että paikoin kuusitoista päivää sitten pidettyjen teekutsujen jälkeen majoittaudun laatikkoon, joka kannatteli kerran teepannullista. Juhlien jälkeen väsytti, oioin raajojani ja nukahdin mukavaan asentoon jonka jälkeen minut oli laatikoineen siirretty toiseen laatikkoon.

Paikoin pieneläimen elämä on näinkin traagista. Kolmannen vuorokauden jälkeen huomasin näet, ettei minun kadoksissaoloani huomioida millään lailla. "Se on Hosuli. Antaa piileskellä", saatettiin ajatella ja ajatus jättää niille sijoilleen.

Minut löydettiin toissapäivänä ystävällisen Petterin avustuksella, kun eräs hulttiomaisesti käyttäytynyt huoltajani huiteli jo pääkaupukiseudulla pääkopassaan liian monta laulunsäettä. Ymmärrän häntä: jos Hosuli laskee nappinsa joka viiden vuosi väärin sopii huoltajien joskus erehtyä. Pääasia on, etten en ole enää unohduksissa.

Tänään suuntaan Budapestiin. Vapaamatkustajana ilman matkalippua ja toivon että pilotti osaa asiansa. Lisäksi toivon, että maailma kohtelisi minua suopein silkkikäsinein. Viimeaikainen toiminta on saattanut vaikuttaa henkiseen tasapainooni huomattavalla tavalla.

Olen kuullut, että minun herkkä öh, olomuotoni on ikuistettu muuallakin Euroopassa...


Palataan asioihin viikon kuluttua, kun arki alkaa olla mallillaan!

-Parhain Terveisin,
Hosulinne, kosmopoliittinen maailmanmatkaaja

2 kommenttia:

Saat soperruksen!