15.6.2016

Kuusiston piispanlinna ja kuplamasiina

Pari päivää sitten kilahti puhelin.
"Jos myö nyt loppuviikosta tullaan niin ootteko työ kotona?", kuudensadan kilometrin päässä puhelinta käpälässä pitävä äiti kysyi.
"Tulkaa vaan, mutta mulla on töitä!", vastasin.

Käytiin vanhempien kanssa pienellä kotiseutureissulla, Kaarinassa Kuusiston Piispanlinnan raunioilla. Hauska paikka meren äärellä, kiipeämistä, luontoa ja sokkeloita.

  Yhteistyössä BubbleCap



Niin tosiaan, mulla on töitä! Aloitin viime viikolla suomalaisen hiilihapotuskonekeksinnön, BubbleCapin tiedottajana. Se on noin nyrkin kokoinen keittiöaparaatti, jonka kiinnittämällä tavalliseen palautuspulloon ja hiilihappopulloon saa kuplavettä. Oon kuplattanut viikon aikana lähes kaikkea: teetä, mehua, boolia, valkoviiniä. Eh. 

Uusia kuplamasiinoita tuli eilen tuotannosta laatikollinen. Mietinkin, että kiinnostaisko lähteä blogiyhteistyöhön BubbleCapin kanssa? Huikkaa kommenttikenttään, niin katotaan! 

Meneekö siellä alas vesi kuplilla, pelkkänä vetenä, makuvetenä vai limpparina? Mulla menee kaikki, hihi. 

Terveisin: Ruut

4 kommenttia:

  1. Onnea työstä! Kuulostaa kivalta keksinnöltä, minä ainakin tykkään kuplista kyllä myös kaikesta.

    Kuusistonlinnake on kiva paikka, muutama vuosi sitten käytiin siellä piknikillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista! :) Just kattelinkin kun matkattiin linnalle, että sieltä tuli vastaan ihmisiä piknikvarusteiden kanssa. Meillä oli vaan kuplat ja vettä mukana. :P

      -Ruut

      Poista
  2. Minäkin onnittelen! Kuplien kesä siis :) Vadelmavissy on mun lempparijuoma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista, kuplien kesä todella! Vadelmavissy maistuu kyllä täälläkin. :)

      -Ruut

      Poista

Saat soperruksen!